FAQ ORDRER OG LEVERING

Hvis du har spørgsmål om din ordre eller levering, er vores FAQ-side et godt sted at starte. Du kan finde oplysninger om emner som f.eks. forsendelsestider og -metoder, sporing af leverancer og meget mere.

Vi ved, at det er vigtigt for dig at få din ordre leveret hurtigt og sikkert, så vi har samlet alle de oplysninger, du har brug for at vide, på ét sted. På vores FAQ-side finder du alt, hvad du har brug for at vide om ordrer og leveringer. Skulle du stadig have spørgsmål, er vores kundeservice altid klar til at hjælpe dig HER

LEVERINGTIDER

Hvor hurtigt leveres min ordre?

Vi gør altid vores bedste for, at jeres ordrer kommer afsted samme dag som i bestiller. Herefter er det op til GLS - Men de plejer at levere fra dag til dag ;)

Hvor hurtigt sender i min ordre?

Vi skal blot have din ordre inden kl. 13, så sender vi samme dag.

LEVERINGSPRISER

Hvad koster fragt hos jer?

Hvis du bestiller for mere end 499 dkk er forsendelser til Pakkeshop gratis. Vores billigste selvbetalte fragt starter fra 29 dkk med GLS

ORDRER

Kan jeg rette i min ordre, hvis i ikke har sendt den endnu?

Hvis du ikke har modtaget en e-mail om at din pakke er afsendt, kan du stadig nå at rette i din ordre. Du skal blot kontakte os på e-mail eller telefon 28518050 med din ændring.

Husk at din ændring først er gyldig, når en medarbejder fra NR Kosmetik har bekræftet din ændring.

Kan jeg annullere min ordre?

Ja, så længe pakken ikke sendt fra vores lager, kan du altid annullere din ordre, ved at kontakte os på e-mail eller telefon 28518050 med din annullering.

Husk at din annullering først er gyldig, når du har modtaget en bekræftelse.

Hvordan tilføjer jeg ekstra varer til min ordre?

Hvis din pakke endnu ikke er sendt afsted, kan du lave en tilføjelsesordre på hjemmesiden - Dette er blot en almindelig ordre, hvor du vælger "sammenlægning med tidligere ordre" i stedet for levering og skriver en kommentar med ordrenummeret på den ordre, tilføjelsesordren skal tilføjes.

AFHENTNING

Kan man selv afhente sin ordre?

Vi tilbyder desværre ikke længere afhentning.

RABATTER

Hvordan tilføjer jeg min rabatkode?

Du tilføjer din rabatkode på vej til betaling :) Se vores lille guide herunder.

Mobilguide: HER
Computerguide: HER

Jeg har en erhvervskonto, hvordan bruger jeg kampagne rabatterne?

Hvis du ønsker at gøre brug af rabatter, der ligger udenfor dine normale rabatordning, bruger du blot kampagnerabatten i stedet for din egen rabatkode.